ہوٹل
کا انتظام کریں۔
ہوٹل
کے انتظام کے بنیادی اصول سادہ اور ملتے جلتے ہیں، چاہے ہوٹل کی سٹار درجہ بندی
کچھ بھی ہو (1، 2، 3، 4 اور 5 سٹار ہوٹل (ان کی فراہم کردہ خدمات اور سہولیات کی
بنیاد پر)، یا اگر یہ ایک بڑا ہے۔ یا ایک چھوٹا ہوٹل یا اگر ہوٹل آزادانہ طور پر
چل رہا ہے (ہوٹل کا انتظام آپ کے (ہوٹل مالکان) کے نام سے کرنا) یا ہوٹل چین کا
حصہ (کسی اور کے نام سے ہوٹل کا انتظام کرنا اور ان کا نام استعمال کرنے کی فیس
ادا کرنا)۔ ہوٹل جتنا بڑا ہوگا۔ کمروں کی تعداد اور ریستوراں اور بارز کی تعداد کے
لحاظ سے عملے کی تعداد میں اضافہ اور وہاں کام کرنے والے عملے کے عہدوں اور عہدوں
کی تعداد کے لحاظ سے کسی بھی ہوٹل یا ریزورٹ کا بنیادی اور بنیادی کاروبار کمرے
فراہم کرنا ہے۔ ، مہمانوں (گاہکوں) کو کھانا اور پینا۔
ان
کی درجہ بندی سٹی ہوٹلز کے طور پر کی گئی ہے (جو بنیادی طور پر کاروباری مہمانوں کی
دیکھ بھال کرتے ہیں)، ریزورٹس (جو تعطیلات کے موقع پر یا چھٹیوں اور بیچ کے اطراف
کی منزلوں پر مہمانوں کی دیکھ بھال کرتے ہیں)، ہوائی اڈے کے ہوٹل (جو ہوائی اڈوں
کے قریب ہوتے ہیں اور زیادہ تر ایئر لائن کے مسافروں کی آمدورفت کو پورا کرتے ہیں)
ایئر لائن کریو)، کیسینو ہوٹلز (وہ ہوٹل جن میں جوا کھیلنے کا لائسنس ہے)، کنونشن
ہوٹلز (جن میں مہمانوں کی بڑی تعداد کے لیے کنونشن اور میٹنگ کی سہولیات موجود ہیں)،
موٹلز (بنیادی طور پر امریکہ میں، جو سڑک سے سفر کرنے والے مہمانوں کو پورا کرتے ہیں
اور جو رکنا چاہتے ہیں) رات بھر کے لیے) , بستر اور ناشتہ (بنیادی طور پر یورپ میں،
جو چھوٹے ہوٹل ہیں جو مناسب قیمت پر مہمانوں کے لیے کھانا فراہم کرتے ہیں)۔
مہمانوں
کے کمرے چھوڑنا، ملاقاتوں اور کانفرنسوں کے لیے کانفرنس روم چھوڑنا، شادیوں اور
فنکشنز کے لیے بال رومز اور ریستورانوں اور باروں میں کھانے پینے کی اشیاء کی
فروخت اور سروس آمدنی کا بنیادی ذریعہ ہیں جس پر ہوٹل انحصار کرتے ہیں۔
جیسے
جیسے وقت گزرتا گیا ہوٹلوں نے سپا (مساج اور علاج کی خدمات فراہم کرنا)، ہیلتھ کلب
(جم)، ہوٹل کی لابی میں بوتیک، گالف، باہر کیٹرنگ، فلائٹ کیٹرنگ کے ذریعے ایئر لائنز
کی خدمت کرنا وغیرہ سے آمدنی حاصل کرنا شروع کردی۔
ہوٹل
کے بنیادی آپریشنل شعبے فرنٹ آفس ڈیپارٹمنٹ، ہاؤس کیپنگ ڈیپارٹمنٹ، فوڈ اینڈ بیوریج
سروس ڈیپارٹمنٹ، فوڈ پروڈکشن ڈیپارٹمنٹ (باورچی خانے) ہیں۔
فرنٹ
آفس اور ہاؤس کیپنگ ڈیپارٹمنٹس کو ایک ساتھ رومز ڈویژن ڈیپارٹمنٹ بھی کہا جاتا ہے۔
فرنٹ
آفس ڈپارٹمنٹ مہمانوں کے تحفظات سے نمٹتا ہے: جو مہمان ہوٹل میں ٹھہرنا چاہتے ہیں،
یہ مہمانوں کے رجسٹریشن سے بھی نمٹتا ہے جب مہمان ہوٹل میں چیک ان کرتے ہیں، ہوٹل
میں مہمان کے قیام کے دوران مہمانوں کی درخواستوں اور شکایات سے نمٹتے ہوئے آخر میں
جمع کرنے اور مہمانوں کی ادائیگیوں پر کارروائی کی جا رہی ہے، جب مہمان آخر کار
ہوٹل سے چیک آؤٹ کرتے ہیں۔
چھوٹے
ہوٹلوں میں فرنٹ آفس ڈیپارٹمنٹ کو محض استقبالیہ کے نام سے جانا جاتا ہے۔
ریسپشنسٹ،
گیسٹ سروس ایجنٹس، کیشیئرز اور فرنٹ آفس مینیجر اس ڈیپارٹمنٹ کا حصہ ہیں۔
دوسرا
آپریشنل محکمہ جو فرنٹ آفس ڈیپارٹمنٹ سے قریبی تعلق رکھتا ہے وہ ہاؤس کیپنگ ڈیپارٹمنٹ
ہے، جو گیسٹ رومز اور پبلک ایریاز (ریستوران، بار، کانفرنس ہال، بال رومز اور
دفاتر وغیرہ) کی صفائی سے متعلق ہے۔
درمیانے
سائز سے لے کر بڑے ہوٹلوں کے ہاؤس کیپنگ ڈیپارٹمنٹ میں گیسٹ روم کے لینن (بیڈ شیٹس،
تولیے، تکیے کے کیسز وغیرہ)، مہمانوں کے کپڑے (اضافی فیس کے لیے) اور عملے کی یونیفارم
کی دھلائی کے لیے ایک آن پریمیسس لانڈری بھی ہے۔ چھوٹے ہوٹلوں میں یہ فنکشن عام
طور پر آؤٹ سورس ہوتا ہے۔
چھوٹے
ہوٹلوں میں اسے محض نوکرانی کی خدمت کے نام سے جانا جاتا ہے۔
روم
میڈ، ہاؤس مین، لانڈری سپروائزر اور ایگزیکٹو ہاؤس کیپر اس ڈیپارٹمنٹ کا حصہ ہیں۔
تیسرا
آپریشنل محکمہ فوڈ اینڈ بیوریج سروس ڈپارٹمنٹ ہے، جو ہوٹل کے تمام ریسٹورنٹس،
بارز، کانفرنس ہالز اور بال رومز کا مجموعہ ہے۔ اس میں روم سروس بھی شامل ہے۔
ویٹر،
بارٹینڈر، ریسٹورنٹ مینیجر، بار مینیجر، روم سروس مینیجر، بینکوئٹ مینیجر اور فوڈ
اینڈ بیوریج مینیجر اس ڈیپارٹمنٹ کا حصہ ہیں۔
یہ
محکمہ مہمانوں کو کھانے پینے کی خدمت اور بعد میں مہمان سے ادائیگی کی وصولی سے
متعلق ہے۔
ہوٹل
میں چوتھا آپریشنل ڈیپارٹمنٹ فوڈ پروڈکشن ڈیپارٹمنٹ یا کچن ہے۔ وہ ریستوراں، بار،
روم سروس، کانفرنسز، فنکشنز اور شادیوں میں مہمانوں کے لیے کھانا پکاتے ہیں۔
باورچی،
کچن اسٹیورڈز، کمیس، شیف ڈی پارٹیز اور ایگزیکٹو شیف اس ڈیپارٹمنٹ کا حصہ ہیں۔
مذکورہ
بالا چار اہم آپریشنل محکموں کے علاوہ چھوٹے چھوٹے ذیلی محکمے ہیں جو ہوٹل کے صحیح
کام کرنے میں مدد کرتے ہیں۔
وہ
ہیں:
اکاؤنٹس
ڈیپارٹمنٹ: ہوٹل کے پیسے کے ساتھ ڈیل: پیسے کی تمام رسیدیں اور ادائیگیاں .چیک کریں
کہ کیا ہر چیز کا حساب ہے اور کوئی چوری (چوری) نہیں ہے۔ عملے کو تنخواہیں، سپلائی
کرنے والوں کو ادائیگیاں اور ٹیکس کے مقصد کے لیے اکاؤنٹس کی کتابوں کے ساتھ ڈیل
کرتا ہے۔ وہ مالکان اور مینیجرز کے لیے باقاعدہ رپورٹیں بھی بناتے ہیں، تاکہ انھیں
صحیح مالی تصویر فراہم کی جا سکے (اگر ہوٹل منافع یا نقصان کر رہا ہے)۔
ہیومن
ریسورس یا پرسنل ڈیپارٹمنٹ: یہ محکمہ نئے عملے کو بھرتی کرتا ہے یا ان کی خدمات
حاصل کرتا ہے ملازمین کے تادیبی طریقہ کار، ملازم کے انعام اور شناخت کے نظام،
عملے کی حاضری، عملے کی چھٹیاں اور چھٹی، ملازمت، برطرفی، پروموشنز، ڈیموشنز اور
اسٹاف کے تبادلوں سے۔ وہ بھی
Comments
Post a Comment